Når du velger "Husk meg" er du logget inn på denne datamaskinen helt til du klikker på "Logg ut". Dersom denne maskinen brukes av andre, burde du ikke klikke på "Husk meg."
blogg i seg selv er sykt latterlig, alle dummer seg ut og skriver dritt de ikke har peiling om engang. men menn/gutter som blogger er rett og slett feil! Så lenge de ikke er homofil, da blir det ikke så jævlig feil.
Hva mener du med det?
Hun mener at så lenge man er homofil, blir det mindre feil å blogge
blogg i seg selv er sykt latterlig, alle dummer seg ut og skriver dritt de ikke har peiling om engang. men menn/gutter som blogger er rett og slett feil! Så lenge de ikke er homofil, da blir det ikke så jævlig feil.
Hva mener du med det?
Hun mener at så lenge man er homofil, blir det litt mindre feil å blogge
Mange gutter som blogger. Er mange slags "blogger" på youtube, som man pleier å kalle "vlogs" (videolog), eksempel på kjente YouTubere som driver med dette, "Shane Dawson", "sxephil". Og mange av dem har facebook, twitter, myspace, osv.. blir jo som en slags blogg.
og equalsthree, daneboe, nigahiga, fred og smosh at du glemmer dem,, smekk on your fingers!
De fleste stoe guttebloggerene er nok homofile ja, men jeg hater stort sett og lese jenteblogger, personlig iallefall ^^ Leser bare bloggene til de jeg kjenner + Markus EK <3